NetApp támogatás

Az alábbiakban bemutatjuk, milyen támogatási szolgáltatásokat érhet el nálunk NetApp felhasználóként.

Amennyiben már meglévő NetApp tárolórendszerével kapcsolatban lenne konkrét kérdése, kérjük, vegye fel a kapcsolatot velünk!
Kérjük, bizonyosodjon meg arról, hogy a megvásárolt eszköz sorozatszámai megfelelően regisztrálva lettek a támogatás igénybevételéhez!

A NetApp tárolóeszközökhöz rugalmasan összeállítható támogatási szolgáltatáscsomagot kínálunk, amellyel a megoldás kritikusságának függvényében választhatja ki a megfelelő válaszidő paramétereket.

Az általunk újonnan értékesített NetApp tároló berendezések 3 év alap garanciával rendelkeznek. Az alap, vagy emelt szintű garanciális szolgáltatásokat már vásárláskor kiterjesztheti akár 5 évre, valamint a lejáratuk után meghosszabbíthatja - melyre kollégáink a lejárat előtt időben felhívják a figyelmét - egészen a termék „end-of-support” életciklusuk lejáratáig.

A támogatási és szervízszolgáltatásokat ASP-Support Services Certified minősítésünk alapján a gyártóval közösen szolgáltatjuk.

Alap garancia (Base Warranty)

NetApp vásárlásakor az alábbi alap garanciális szolgáltatásokat biztosítju, felár nélkül!

A megvásárlás napjától számított 36 hónapon keresztül:

  • 7×24 órás telefonos és webes (NetApp NOW) támogatás: hibabejelentés, tudásbázis.
    melyet cégünk magyar és angol nyelven biztosít.
  • cserealkatrész garancia: legkésőbb a következő munkanapon megérkezik (Next Business Day), de technikusi kiszállást nem tartalmaz.
    Fontos: a hibás HDD-t vissza kell küldeni utólag, 15 napon belül! Ennek kiváltására lehet ún. „non-returnable disk” opcióval rendelni a konfigurációt.
  • teljes firmware verziókövetés, kontroller esetén DataONTAP is!
  • NetApp AutoSupport (nem kötelező aktiválni),
  • “MyAutoSupport” portál elérés (amennyiben aktiválta az AutoSupport-ot)
  • Remote Support Diagnostic Tool használata (FAS/V3x00 és 6×00 rendszerekhez)

SupportEdge Standard

Az alap garancia kiterjesztéseként kínáljuk az SE Standard támogatást, mely az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:
Javasoljuk, hogy üzletileg kritikus rendszernél legalább ilyen támogatási szintet vegyen igénybe!

  • SSP = teljes szoftver verziókövetés (új verziók elérése, főverziók is akár funkcióbővüléssel) és ezen funkciók technikai támogatása
  • Opcionális szolgáltatások:
    • Alkatrész kiszállítás már 4 órán belül
    • Szakképzett technikai személyzet biztosítása az alkatrészcseréhez 4 órán belül vagy következő munkanapra (NBD)
    • Kezdeti alap telepítés (initial installation)

SupportEdge Premium

A kritikus vállalati környezetben futó NetApp tárolórendszerekhez a kiemelten magas szintű szolgáltatást biztosító SupportEdge Premium-ot javasoljuk.

A SE Premium támogatás az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza (az alap garancián és a SE Standard-on felül):

  • 4 vagy 2 órán belüli alkatrész és szakképzett technikai személyzet biztosítása a helyszínen
  • Szükség esetén helyszíni hibakeresés és probléma megoldás
  • Kiemelt esetkezelés (Priority Case Management): rövidebb reakcióidők
  • Opcionális: tárolórendszer rendelkezésre-állás audit: az Autosupport által gyűjtött adatokat a rendszermérnökünk elemzi, és negyedévente, akár a helyszínen értelmezi.
  • Opcionális: hardver és szoftver telepítés
    • Helyszín felmérése és installáció előkészítése
    • Alap hardver telepítés (rack szekrények, eszközök fizikai elhelyezése, elektromos és hálózati kábelezés)
    • NetApp tároló beállítása (alap NAS vagy LUN elérés biztosítása, licenszelt szoftverek beállítása és engedélyezése)
    • Cluster rendszer failover működésének próbája

SZOFTVER TÁMOGATÁS (SSP/ software support and subscription)

A NetApp tárolók alap és bővített szoftver funkcionalitásához tartozó verziókövetésre és támogatásra külön is szerződhet, bár javasoljuk, hogy SupportEdge Standard vagy Premium keretein belül vegye igénybe! Fontos, hogy az olyan protokoll funkciók, mint az FCP és CIFS esetében hibabejelentéshez, probléma megoldáshoz szükséges az élő SSP (vagy SupportEdge) szerződés!

Távdiagnosztikai technológiák

Számos olyan távoli támogatási technológiát kínálunk rendszerének biztonságos üzemeltetéséhez, amellyel a problémák megelőzhetőek, illetve elősegítik a hatékony, maximális eszköz kihasználást.

AutoSupport: automatizált hiba- és állapotjelentés

A NetApp összes tárolórendszere rendelkezik egy " AutoSupport" nevű automatizált hiba- és állapotjelentési képességgel. A tároló felügyeleti modulja ki és bekapcsolható, melynek beüzemelésével biztonságos módon interneten keresztül képes riasztást küldeni szakembereinknek, az Önök rendszergazdájának és a gyártó támogatási központjába is. Így gyakran előfordul, hogy a felhasználók a hibát még nem is észlelték, mikor szakembereink megérkeznek és proaktív hibajavításba kezdenek. Ezzel is fokozva a rendszer üzembiztonságát.
Rendszeres állapot-jelentést is küldenek a tárolók, amely alapján bármilyen támogatási feladatot pontosabban és gyorsabban el tudjuk látni.

Az AutoSupport képességre olyan további emelt szintű szolgáltatások épülnek, mint a My AutoSupport.

My AUTOSUPPORT

Az alap garanciális szolgáltatás része egy olyan web alapú kezelőfelület (MyAutoSupport), amelyen keresztül az alábbiak érhetőek el az ügyfeleink számára:

  • A NetApp tároló környezet megjelenítése eszköz- vagy intézményi szinten
  • AutoSupport (call-home) események és riasztások historikus megjelenítése
  • Kapacitás és tárhely kihasználtság (illetve megtakarítás) elemzés
  • Teljesítmény elemzések, grafikonok
  • Veszély, kockázat elemzés
  • Éles és elméleti konfiguráció összehasonlítása és a különbözőségek listázása
  • Vezérlőszoftver (Data ONTAP) verzióváltás szimuláció, upgrade terv készítés

A My AutoSupport a NetApp támogatási weboldalán keresztül érhető el, így a működéséhez nem szükséges semmiféle szoftver installáció. A működésének feltétele, hogy az AutoSupport szolgáltatás engedélyezve legyen.

Remote Support Diagnostic Tool

A FAS/V3x00-as és a 6x00-es sorozatokon elérhető funkció, amely segítségével konkrét hiba esetében egyszerűbben lehet közvetlenül feltölteni a napló és diagnosztikai állományokat a gyártó támogatási rendszerébe, illetve a NetApp mérnöke távolról hatékonyabban tud beavatkozni helyszíni kiszállás nélkül is.
Az AutoSupport funkciót is megfelelően tudja vezérelni, így segítségével kiküszöbölhető a manuális e-mail küldözgetés az ügyfeleink és a support team között.

Tartalomátvétel

©2023 ANT Kft. | Minden jog fenntartva | Utolsó módosítás: 2022